Ekspedycje i budynki nadzoru ruchu

Patrzysz na wersję archiwalną wątku "Ekspedycje i budynki nadzoru ruchu" z forum www.wawkom.waw.pl/forum/



Strona 1 z 11


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 22:43
Zwraca się z zapytaniem czy ktoś ma informację dt. nieistniejących już ekspedycji. Czy mołby opisać ich wygląd i położenie ?

[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2008-04-20, 12:29 ]



Jamnik - |19 Kwi 2008|, 2008 22:52
Dawna ekspedycja na Gwiaździstej służyło niedawno jako pomieszczenie dla robotników.


R-9 Chełmska - |19 Kwi 2008|, 2008 22:54
W ekspedycji na Suwalskiej można zjeść kurczaczka z rożna


SławekM - |19 Kwi 2008|, 2008 22:54
Pętla Suwalska. Obecnie tam jest taki sklepik spożywczy "Kurcze Pieczone".



tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 22:55
A budynek Gwiaździstej stoi jeszcze?
-jak przez mgłę pamiętam chyba niebieską budę


R-9 Chełmska - |19 Kwi 2008|, 2008 22:55
stoi jeszcze na Gwiaździstej, choć w marnym stanie...


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 22:58
ekspedycję budowane w latach 70 i 80
OS. GóRCZEWSKA MZA
OS. GóRCZEWSKA TW
TARGóWEK
WIATRACZNA MZA
PL. WILSONA
PL. HALLERA
CHOMICZóWKA
HUTA (NIEISTNIEJE)
MIęDZYLESIE
-jeszcze gdzieś


SławekM - |19 Kwi 2008|, 2008 23:09
Sadyba, Wilanów, Metro Wilanowska, Natolin Płn., Okęcie, Ursus-Niedźwiadek, Chomiczówka, Żerań FSO, Bródno-Podgrodzie, Gocław takie mi przychodzą do głowy (nie wymienione przez Ciebie)
Tramwajowe: Pl. Narutowicza, Annopol, Gocławek, Wiatraczna, Piaski, Koło, Banacha, Służewiec, Wyścigi, Huta,


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:13
Sadyba, Wilanów, Metro Wilanowska, Natolin Płn., Okęcie, Ursus-Niedźwiadek, Chomiczówka, Żerań FSO, Bródno-Podgrodzie, Gocław takie mi przychodzą do głowy (nie wymienione przez Ciebie)



Sadyba,Okęcie - typ z lat 60
Ursus i St. Bemowo - typ z lat 90
Wilanów - rzeczywiście pominięty, lecz rozbudowany o dodatkowy socjal (natryski)
Bródno i Gocław oraz Suwalska to typ odpowiadający początkowi lat 70


Misiek997 - |19 Kwi 2008|, 2008 23:17
jest jeszcze na Starym Bemowie w sumie taka chyba najnowocześniejsza


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:20
tak- wcześniej była tam buda typu Suwalska
Dowód:
http://www.przegubowiec.c...rch=StareBemowo
i wóz 5263


SławekM - |19 Kwi 2008|, 2008 23:25
Jeszcze do głowy przyszły mi Szczęśliwice i Dworzec Zachodni....


R-9 Chełmska - |19 Kwi 2008|, 2008 23:27
Marysin, Ursynów Pd...


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:28
SZCZĘŚLIWICE - typ z lat 70
DW. ZACHODNI - wynajem od PKS ( kojarzą mi się zabytkowe kurki w WC)

[ Dodano: 2008-04-19, 23:29 ]


SławekM - |19 Kwi 2008|, 2008 23:33
http://www.przegubowiec.c...e.php?pos=-2310 Marysin coś takiego (słąbo widać)
http://www.przegubowiec.com/galeria/displayimage.php?pos=-5918 Natolin Płn.


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:34
typ ala centralny na Karolinie
http://www.przegubowiec.p...rch&cat=0&pos=1


SławekM - |19 Kwi 2008|, 2008 23:36
Link nie działa, co podałeś. http://www.przegubowiec.com/galeria/displayimage.php?pos=-3178


R-9 Chełmska - |19 Kwi 2008|, 2008 23:38
No i nówka sztuka na Centralnym


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:38
u mnie działa (wóz 2302) - kasa biletowa Karolin
http://www.przegubowiec.p...rch&cat=0&pos=1

[ Dodano: 2008-04-19, 23:40 ]


MisiekK - |19 Kwi 2008|, 2008 23:41
HUTA (NIEISTNIEJE)



Chwilowo.


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:42
nie istnieje ekspedycja z lat 70 (bo to było w tym wykazie)


MisiekK - |19 Kwi 2008|, 2008 23:45
nie istnieje ekspedycja z lat 70 (bo to było w tym wykazie)



Mowisz o menelskim pawiloniku? I dobrze ze grzyb zostal rozebrany.


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:47


JotPeCet - |19 Kwi 2008|, 2008 23:48
Lata 70 - czyli ekspedycje "Łazienkowskie"
Chyba najnowszą ekspedycją tego typu jest NOWE BEMOWO.

Natomiast najnowszą ekspedycją będzie METRO MARYMONT - budynek praktycznie gotowy.


tygrys - |19 Kwi 2008|, 2008 23:51
Lata 70 - czyli ekspedycje "Łazienkowskie"
Chyba najnowszą ekspedycją tego typu jest NOWE BEMOWO.

Natomiast najnowszą ekspedycją będzie METRO MARYMONT - budynek praktycznie gotowy.



M. Marymont w rękach ZTM czy MZA?

[ Dodano: 2008-04-19, 23:57 ]


R-11 Kleszczowa - |20 Kwi 2008|, 2008 12:18
typ ala centralny na Karolinie
http://www.przegubowiec.p...rch&cat=0&pos=1



Notabene już jej tam nie ma.

Natomiast od listy dorzucam Cm. Wolski.


Piotrek_2274 - |20 Kwi 2008|, 2008 12:24
Jeszcze na Młynowie stoi buda po ekspedycji, do niedawna na szybach wisiały nalepki ZTM z 1994 roku. Niedawno zniknęły, budę przerobiono na kwiaciarnię.

[ Dodano: 2008-04-20, 12:26 ]


Piotrek - |20 Kwi 2008|, 2008 12:50
Natomiast najnowszą ekspedycją będzie METRO MARYMONT - budynek praktycznie gotowy.

Obrzydliwie brzydki. Tzn. przynajmniej takie zrobił na mnie wrażenie. Może jak go wymalują czy co to lepiej będzie wyglądać. To już lepiej było zrobić coś w stylu Stare Bemowo.

Na Gwiaździstej nie ma już ekspedycji? Uu...a ja pamiętam jak tam zasuwali kierowcy dzień w dzień Od kiedy?


pawcio - |20 Kwi 2008|, 2008 12:52
Od dawna. Jakoś w 2004/5 zakończyła swoją działalność. Na pewno nie doczekała skrócenia 519.


Piotrek - |20 Kwi 2008|, 2008 12:53
Od dawna. Jakoś w 2004/5 zakończyła swoją działalność

A no to nie tak dawno. Ja mówiłem tak o końcu lat 90

A przyczyna? kasa?


tygrys - |20 Kwi 2008|, 2008 17:11
TYP Z LAT 60
-OKĘCIE A t
-WIATRACZNA T
-BANACHA T
-GOCŁAWEK T
-ŻERAŃ T
-SADYBA
jeszcze coś?


Joźin z baźin - |20 Kwi 2008|, 2008 17:40
METRO MARYMONT

Przecież ekspedycja METRO MARYMONT, dawniej POTOCKA istnieje od niepamiętnych czasów . W latach 50-tych ubiegłego wieku był nawet przystanek o nazwie EKSPEDYCJA w tymże miejscu.

[ Dodano: 2008-04-20, 17:42 ]


JotPeCet - |20 Kwi 2008|, 2008 17:43
TYP Z LAT 60
-OKĘCIE A t
-WIATRACZNA T
-BANACHA T
-GOCŁAWEK T
-ŻERAŃ T
-SADYBA
jeszcze coś?


CM. WOLSKI
POTOCKA

I jeszcze: na Wiatracznej III stała chyba ekspedycja taka jak np. Młynów.


tygrys - |20 Kwi 2008|, 2008 18:52
Jaka WIATRACZNA III ?


Jerzy Dąbczak - |20 Kwi 2008|, 2008 19:09
Jaka WIATRACZNA III ?


Pętla między Męcińską, a al. Stanów Zjednoczonych. Po zlikwidowaniu pętli był tam bazarek, a teraz są bloki mieszkalne.
Krańcowały tam między innymi 196 i 501.


MZ - |20 Kwi 2008|, 2008 20:19
W latach 50-tych ubiegłego wieku był nawet przystanek o nazwie EKSPEDYCJA w tymże miejscu.


Przystanek EKSPEDYCJA? No to rzeczywiście pomysłowe .


Joźin z baźin - |20 Kwi 2008|, 2008 20:33
:arrow: Przystanek EKSPEDYCJA? No to rzeczywiście pomysłowe .

Tak, dowód masz tu.


tygrys - |20 Kwi 2008|, 2008 20:34
Odnalazłem dawny spis telefonów komunikacyjnych, i wynika z tego że krańce:
CM PÓŁNOCNY
PL III KRZYŻY
PL UNII LUBELSKIEJ
TORUŃSKA
ŻERAŃ WSCHODNI
WYŚCIGI
były wyposażone w budy
-gdzie był kraniec TORUŃSKA
-jakiego typu byly te posterunki
-do kiedy działały

[ Dodano: 2008-04-20, 20:34 ]


Bastian - |20 Kwi 2008|, 2008 22:35
Jeszcze kraniec PDPS miał ją - gdzie on był?


Południowa Dzielnica Przemysłowa Służewiec - potem Służewiec Przemysłowy, teraz Służewiec - to chyba o to chodzi.

A Toruńska to chyba była na Toruńskiej między Łabiszyńską a Białołęcką - oczywiście wtedy, gdy jeszcze nie było tam trasy. Chyba 169 tam krańcowało...


Piotrek_2274 - |21 Kwi 2008|, 2008 22:32
-gdzie był kraniec TORUŃSKA


A nie chodzi tu o obecną pętlę tramwajową Annopol? Spotkałem się z nazwaniem jej jako Toruńska, jest tak np w spisie linii w planie PPWK 1978/79.


tygrys - |21 Kwi 2008|, 2008 22:47
17 października 1971 r. z ulicy Wysockiego wycofano wszystkie kursujące tamtędy linie tramwajowe: 1, 2, 3 i 3bis. Komunikację tramwajową skierowano na nową trasę ulicami: Budowlaną, Rembielińską i Annopol do pętli „Toruńska” (linie 2 i 3) oraz „Żerań Wschodni” (1 i 3bis). Ponadto do ul. Toruńskiej wydłużono linię 34.

Jeżeli kraniec Toruńska znajduje się przy Annopolu to chyba o niego chodzi


R-11 Kleszczowa - |22 Kwi 2008|, 2008 13:58
Bokserska


pawcio - |22 Kwi 2008|, 2008 14:56
Nie ma. Tylko Toi-Toi-ka.


R-11 Kleszczowa - |22 Kwi 2008|, 2008 15:19
Nie ma. Tylko Toi-Toi-ka.


Wiem, że nie ma, ale czy ten budynek na środku starej zawrotki to nie pozostałość po śp. MZK


JotPeCet - |22 Kwi 2008|, 2008 20:32
Zgadza się.


tygrys - |22 Kwi 2008|, 2008 23:07
Wujo opowiadał mi że "bokserowy" posterunek był konstrukcją ze szkła!


Paweł_K - |25 Kwi 2008|, 2008 10:38
Kurna jak u Żeromskiego normalnie a gdzie to cudo stało ?


Krzysiek_S - |25 Kwi 2008|, 2008 15:56
Czy ekspedycja z Wiatracznej przetrwa?
http://www.point48.pl/


Dantte - |26 Kwi 2008|, 2008 13:45
A Toruńska to chyba była na Toruńskiej między Łabiszyńską a Białołęcką - oczywiście wtedy, gdy jeszcze nie było tam trasy. Chyba 169 tam krańcowało...


Z tym krańcem w ogóle było pogmatwane - raz nazywał się Bródno - Ugory, raz Toruńska... A krańcowały tam na pewno emka i 169 i (chyba) 120, 145 przez moment. Znajdował się on między dzisiejszymi ulicami Łabiszyńską i Rembielinską, trochę za Białołęcką, jednokierunkowy, z zatokami. Ba, do dziś są jeszcze 'pozostałości' po nich, bo rzeczona stara Toruńska jeszcze istnieje... Toruńska miała budę podobną do Suwalskiej, ale trochę mniejszą.
(wiem, bo mam zdjęcia, i mam widok z balkonu na starą Toruńską)


SławekM - |26 Kwi 2008|, 2008 14:46
Na pętli BRÓDNO-UGORY krańcowały linie: 120, 156, 169, 345, 377, 445, M i Bródno


tygrys - |27 Kwi 2008|, 2008 21:09


W 1919 roku zabrano się ochoczo do poprawy komunikacji. Przerobiono budki ekspedycyjne na Woli, Muranowie i Mokotowie. Skasowano je natomiast na placu Trzech Krzyży i na Krakowskim Przedmieściu. Nowe pojawiły się na ulicach: Dobrej, Towarowej i Dworskiej

W grudniu 1938 roku istniały 53 poczekalnie i ekspedycje

W styczniu 1939 roku prasa donosiła o planach budowy następnych 7 w tym jednej przy Dworcu Południowym przy stacji Kolejki Grójeckiej, oraz 15 drewnianych małych na krańcach miasta.

W roku 1923 budek ekspedycyjnych było 9. Jak podawał Przewodnik po Warszawie dla Policjantów były one usytuowane przy ulicach: Dworskiej dla linii 5, Młynarskiej (9,11,16), Towarowej (6,22), i na placu Zbawiciela (0,11,16) przy pętlach: Mokotów (1,3,9,10,14,18,19,20), Muranów (2,4,0), Powązki przy IV bramie (1,8) oraz przy dworcu Gdańskim 14 i 17 i moście Kierbedzia obok łaźni (linia P.). Ekspedycje tramwajowe powstawały przez całe dwudziestolecie międzywojenne. Udaną konstrukcję miały budynki na placu Wilsona i Kole, były to budki "bez kantów", przetrwały one wojnę. Jeszcze jedna z nich stoi pod Hutą Luccini (d. "Warszawa"). Jedna ocalona z pętli "Koło", jest częściowo zabezpieczona przed zniszczeniem na terenie zajezdni R-3 "Woronicza".

W marcu 1933 roku przedsiębiorstwo posiadało 12 budek ekspedycyjnych.

Po wojnie stosowano różne rodzaje ekspedycji tramwajowych i autobusowo-trolejbusowych. Można jednak odrzucając przedziwne konstrukcje (pętla "Okęcie", "Piaski", "Emilii Plater") wyróżnić typ z lat 50. stosowano drewniane budki, obite deskami, malowane na biało-czerwono, wyposażonych w dzwonek i reflektor (znajdowały się przy parku Dreszera, pętli Odyńca, u zbiegu ul. Żeromskiego i Oczapowskiego). Dach był dwuspadowy do środka, front dzieliły trzy duże okna podzielone na dziewięć szyb, boki były przeszklone tył zabudowany. Ekspedycja taka zazwyczaj posiadała telefon i prymitywny sanitariat.

W latach 60. pojawiły się budki ekspedycji budowane z blachy. Najbardziej znana to ta ustawiona na ulicy Emilli Plater tuż przy Świętokrzyskiej. Zbliżone do niej konstrukcją stanęły w różnych punktach miasta, przebudowywane w przeróżny sposób.

Na początku lat 70. pojawiły się duże nowoczesne ekspedycje. Obiekty te były, bardzo estetyczne z dużymi oknami, wykładane z zewnątrz płytkami ceramicznymi w kolorze ceglanym. Zadbano o kierowców i motorniczych, wyposażają je w zaplecze socjalne i ubikacje. Cały budynek swym stylem i aluminiowymi detalami nawiązywał do wiat typu Ł. Wewnątrz było jednak zawsze bardzo chłodny, z racji wielkich okien. W każdej ekspedycji w zimie pracowały potężne grzejniki elektryczne. Z tyłu takiej ekspedycji znajdowała się też ławka dla pasażerów. Cały budynek wieńczył neon osadzony w metalowych listwach z napisem MZK. Napisy te usunięto prawie ze wszystkich ekspedycji na przełomie 1999/2000. Ocalały jeszcze nieliczne, m.in. na pętli "Służewiec". Przedziwnym uzupełnieniem tych ekspedycji były dostawiane w miejscach szczególnego nasilenia ruchu, jako pomieszczenia socjalne, wraki autobusów Berliet - Jelcz PR 100. Wrośnięte w ziemię stanowiły uzupełnienie pętli "Koło" i "Huta". W wersji przebudowanej na przyczepy dwuosiowe "straszyły" nomen omen pod Muzeum Techniki, na ulicy Emilii Plater - jako ekspedycje i punkt sprzedaży biletów. Ich rolę przejęły zdemontowane tyły przegubowych Ikarusów 280 tzw. "doczepki" (Dworzec Główny, Powstańców Śląskich, pętla "Anielewicza" oraz okolice cmentarzy 1 listopada). Doczepki zlikwidowano około 2003 roku. Przebudowa tras komunikacyjnych powoduje znikanie ekspedycji dawnego MZK np. przy Parku Dreszera, na ulicy Kazimierzowskiej (1986), dawna pętla 117, 125 i 112 na Odyńca róg Wołoskiej (1999), ekspedycja ta wcześniej przez kilkanaście lat była sklepem warzywno-owocowym. Warszawski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej uratował w 1998 roku przedwojenną budkę ekspedycji z pętli "Koło", niestety zburzeniu uległa murowana przedwojenna ekspedycja z pętli "Rakowiecka", wykonana w stylu funkcjonalizmu z lat 30.W Ostatnich latach była smażalnią kurczaków.

Brak radiotelefonów i zwykłych budek na ulicach spowodował, że standardowe budki telefoniczne z lat 60. w barwach MZK były rozstawione w różnych punktach miasta np. na ulicy Puławskiej róg Woronicza. Znikły one dopiero około 1980 roku.



[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2008-04-27, 23:30 ]


JotPeCet - |28 Kwi 2008|, 2008 21:46


tygrys - |16 Maj 2008|, 2008 23:09
Esperanto znów bedzie miało budę

http://www.ztm.waw.pl/inw-r-5.php


Siecool - |16 Maj 2008|, 2008 23:15
W projekcie rozbudowy przewidziano:
(..)
- budowę budynku spedycji


Spedycji?


tygrys - |16 Maj 2008|, 2008 23:19
W opisie Włościańskiej też użyto tego określenia
Może to chęć odróżnienia EKSspedycji MZA od spedycji ZTM


SławekM - |17 Maj 2008|, 2008 23:59
A tak trochę OT.

Po co ZTM chwali się, że:
- wyremontowano pętlę Okęcie. Znaczy co zrobiono, bo tam nic nowego nie ma.
- po co remontowano starą pętlę PKP OKĘCIE, skoro teraz NIE ZAJEŻDŻA tam 154.


tygrys - |25 Maj 2008|, 2008 21:57
Wygrzebałem starą pieczęć:
EKSPEDYCJA NR 42
Dickensa

Jak numerowane były te budy
Może ktoś coś wie na ten temat


Sindbad - |26 Maj 2008|, 2008 22:00
Wygrzebałem starą pieczęć:
EKSPEDYCJA NR 42
Dickensa

Jak numerowane były te budy
Może ktoś coś wie na ten temat

Jedź na Pl. Wilsona, może tam będa pamiętać


tygrys - |26 Maj 2008|, 2008 23:39
dlaczego tam


Sindbad - |27 Maj 2008|, 2008 22:32
dlaczego tam

Tam są starzy dyspozytorzy


tygrys - |27 Maj 2008|, 2008 22:34


BJ.2052 - |29 Maj 2008|, 2008 17:20
A Stegny?


Jamnik - |30 Maj 2008|, 2008 09:01
A Stegny?

Tam ktoś w ogóle urzęduje?


tygrys - |30 Maj 2008|, 2008 12:49


Jamnik - |30 Maj 2008|, 2008 22:31


tygrys - |30 Maj 2008|, 2008 22:37


Jamnik - |30 Maj 2008|, 2008 22:38


tygrys - |30 Maj 2008|, 2008 23:16


radeom - |10 Lip 2008|, 2008 23:55
Czy są jakieś określone godziny otwarcia wszystkich ekspedycji (oprócz DWC)?


tygrys - |11 Lip 2008|, 2008 00:00
zależy od nominału godzin w miesiącu ale w większości przypadków to od 6 do 14 i od 14 do 22, a jeżeli mało dni to i po godzinę więcej (5:00 do 23:00)czasami jeżeli brak ludzi to od 7 lub 8 do 15 lub 16 tzw siedzenie OKRAKIEM


radeom - |11 Lip 2008|, 2008 16:01
Dzięki za odpowiedź


Paweł D. - |11 Lip 2008|, 2008 16:32
Czy są jakieś określone godziny otwarcia wszystkich ekspedycji (oprócz DWC)?

A jaki powód miało całodobowe otwarcie ekspedycji na DWC (zwanej Złote Tarasy) kolego Tygrys?
Osoby wiedzące proszę wstrzymać się z odpowiedziami, żeby kolega miał szansę odpowiedzieć.


tygrys - |11 Lip 2008|, 2008 17:07
Ekspediowaniem oraz regulowanie ruchem linii nocnych
+ zapewnienie warunków socjalnych dla kierowców tych że linii


Paweł D. - |11 Lip 2008|, 2008 19:35
Ekspediowaniem oraz regulowanie ruchem linii nocnych
+ zapewnienie warunków socjalnych dla kierowców tych że linii

Nie tylko. Jest wiele ekspedycji, które pełnią identyczną funkcje, a jednak pracują w okrojonych godzinach. Podpowiem - chodzi o powód wręcz komiczny


radeom - |11 Lip 2008|, 2008 22:11
chodzi o powód wręcz komiczny

Z chęcią poznam odpowiedź


JotPeCet - |11 Lip 2008|, 2008 22:23
Dystrybucja Niagary?!


Paweł D. - |11 Lip 2008|, 2008 22:29
Dystrybucja Niagary?!

Tego nie zrozumiałem Ale znasz Jacku klucz do odpowiedzi?


JotPeCet - |11 Lip 2008|, 2008 22:32
Chodziło mi o dystrybucję wody gazowanej.

Nie, nie znam odpowiedzi, chociaż jak ją usłyszę, pomyślę "a no tak!"


tygrys - |11 Lip 2008|, 2008 22:46


kajo - |11 Lip 2008|, 2008 23:57
W nocy chyba największa?


tygrys - |12 Lip 2008|, 2008 12:15
W nocy chyba największa?

racja


desert_eag - |12 Lip 2008|, 2008 16:43


tygrys - |12 Lip 2008|, 2008 22:57
Reasumując
1) warunki socjalne
2) SB, ekspediowanie linii Nocnych
3)Punkt informacyjny


tygrys - |17 Lis 2008|, 2008 00:11
Jak wygląda sprawa ekspedycji

Część jest własnością ZTM a cześć MZA, dlaczego nie po całości, dlaczego na ZTM -owskich siedzi MZA, czy prawdą jest że ZTM chce je przejąć, a jakie dalsze losy DWC i DWZ, gdzie budy nie są własnością ani ZTM ani MZA


pawcio - |17 Lis 2008|, 2008 00:14
Po podziale MZK ekspedycje przeszły do MZA i TW. Problemy pojawiły się po wprowadzeniu ajentów, gdzie nie do końca wiadomo było, jak to powinno funkcjonować. Do tego dość często pion nadzorczy bywał niezadowolony z faktu, jak ekspedycje prowadziły ruch. A na koniec doszło ich masowe zamykanie przez MZA. Stąd też narodziła się koncepcja tworzenia ekspedycji zetteemowskich. Natomiast o przejęciu obecnych emzetowskich nic nie słyszałem. Nie licząc chęci wejścia do tych, których MZA i tak nie obsługuje (np. Sadyba).


JotPeCet - |23 Lis 2008|, 2008 21:31
Natomiast o przejęciu obecnych emzetowskich nic nie słyszałem. Nie licząc chęci wejścia do tych, których MZA i tak nie obsługuje (np. Sadyba).

... czy METRO MŁOCINY, dawniej HUTA.


pawcio - |23 Lis 2008|, 2008 23:30
Marudzisz.


tygrys - |24 Lis 2008|, 2008 00:14
To dlaczego część ma numery ZTM a część jest w inwentarzu MZA


tygrys - |26 Lis 2008|, 2008 23:14
Co z budą METRO MŁOCINY


Flash8222 - |27 Lis 2008|, 2008 11:11
A co ma być z nią nie tak? Stoi sobie i grzecznie czeka na pracowników.


tygrys - |27 Lis 2008|, 2008 23:27
Ale budka w rękach organizatora przewozów


tygrys - |27 Gru 2008|, 2008 11:51
Zwracam się z prośbą o zamieszenie gdzieś i wklejenie linków bądź przesłania mi na ccccc1@o2.pl zdjęć z ekspedycjami, nawet jeżeli jest widoczny ich fragment.

Z góry dziękuję


Jamnik - |5 Lut 2009|, 2009 16:51
Od dwóch dni ZTM urzęduje już w trzech ekspedycjach. W środę doszedł Ursynów Południowy, a we wtorek Metro Młociny.


BJ.2052 - |5 Lut 2009|, 2009 17:07
Ursynów Południowy


Co oni tam mają zamiar ekspediować?


Jamnik - |5 Lut 2009|, 2009 17:47


BJ.2052 - |5 Lut 2009|, 2009 18:23
I to całodobowo.


Żartujesz?

Ciekawe, ciekawe. Nie dość, że nie mają tam co ekspediować specjalnie, to jeszcze całą dobę będą się tam ćwiczyć

Może będą pilnować przybytku, tj. P&R


Plesim - |5 Lut 2009|, 2009 18:58
Na dzień wczorajszy to urzęduje tam tylko obsługa i ochrona P+R.


Gacek - |8 Lut 2009|, 2009 22:11


tygrys - |21 Lut 2009|, 2009 12:16
http://www.przegubowiec.c...e.php?pos=-1404
czy ten ikarusik to ekspedycja


Walas - |21 Lut 2009|, 2009 12:37
http://www.przegubowiec.com/galeria/displayimage.php?pos=-1404
czy ten ikarusik to ekspedycja


Co to za jakieś zdjęcie A052?


Mr_Kolesław - |21 Lut 2009|, 2009 12:41
Co to za jakieś zdjęcie A052?

Tygrysowi chodzi przecież o to co jest w tle po prawej stronie

Wygląda jak kasa biletowa raczej


Jerzy Dąbczak - |21 Lut 2009|, 2009 12:52

Wygląda jak kasa biletowa raczej


To akurat żaden dowód, bo za czasów MZK w ekspedycjach sprzedawano bilety.


tygrys - |21 Lut 2009|, 2009 23:46


tarantula01 - |24 Lut 2009|, 2009 21:54
W takich budkach za czasów "przedmonetelowskich" sprzedawano bilety w wielu miejscach w Warszawie. Były też sprzedawane z przyczep kempingowych.


gemba - |24 Lut 2009|, 2009 22:03
A czy poniższa niewiadka z Ż.FSO służyła jako punkt sprzedaży biletów?


radeom - |24 Lut 2009|, 2009 22:08
Teraz tam można kupić pączki, lub coś podobnego.


tarantula01 - |24 Lut 2009|, 2009 23:38
A czy poniższa niewiadka z Ż.FSO służyła jako punkt sprzedaży biletów?
http://images31.fotosik.p...23b7c2bdmed.jpg

"Wzór" kratek podpowiada mi, że tak.


JotPeCet - |25 Lut 2009|, 2009 07:24
Sprzedawano tam pyszne zapiekanki z opiekacza (mikrofali jeszcze wtedy nie było). Znaczki na bilety kupowano w ekspedycji autobusowej. To był początek lat dziewięćdziesiątych.


gregory5576 - |1 Mar 2009|, 2009 19:34
:arrow:Nie chce mi się czytać , przeglądać całego tematu , ale kwiaciarnia vel ex ekspedycja "MŁYNÓW".

[ Dodano: Nie 01 Mar, 2009 19:49 ]


tygrys - |3 Mar 2009|, 2009 13:55
:arrow:Nie chce mi się czytać , przeglądać całego tematu , ale kwiaciarnia vel ex ekspedycja "MŁYNÓW".

[ Dodano: Nie 01 Mar, 2009 19:49 ]


gregory5576 - |4 Mar 2009|, 2009 12:13
ktoś kiedyś fotki wrzycił, że nawet masz cały regulamin na ścianach :d


No i SB sam ustalasz jak za mocno przyciśnie.


tygrys - |7 Mar 2009|, 2009 16:01


czy ten blaszak to może być ekspedycja

http://blog.zw.com.pl/fil...ekonkursowe.jpg


tarantula01 - |8 Mar 2009|, 2009 00:17
Na Wiatracznej? Mam wrażenie, że tam dalej stoi coś bardzo zbliżonego do budki ze zdjęcia.


tygrys - |8 Mar 2009|, 2009 15:02
MZA otwiera ekspedycję MIĘDZYLESIE w dzień powszedni w zmianie "A"
(stała obsada byłego kierownika czy kogoś tam z R-5 Redutowa)


Tymesz - |8 Mar 2009|, 2009 15:32
Witam.


tygrys - |11 Mar 2009|, 2009 23:30
Od 15-03-2009 Wilsona przechodzi na samoobsługę
A rejon wraca na Hallera (wreszcie stała obsada)


Paweł D. - |11 Mar 2009|, 2009 23:48
Od 15-03-2009 Wilsona przechodzi na samoobsługę
A rejon wraca na Hallera (wreszcie stała obsada)

A co z Kołem?


tygrys - |11 Mar 2009|, 2009 23:50


Paweł D. - |11 Mar 2009|, 2009 23:53


tygrys - |11 Mar 2009|, 2009 23:55
Z-2

a nie Z-1


Paweł D. - |12 Mar 2009|, 2009 00:02


tygrys - |12 Mar 2009|, 2009 00:30
Jakoś Koło (129 i 159) ekspedycji MZA nie posiada, od czasu gdy TW wybudowały sobie nową i wspólnej Autobusowo-tramwajowej już niema i chyba nie będzie


JotPeCet - |12 Mar 2009|, 2009 07:20
Od 15-03-2009 Wilsona przechodzi na samoobsługę
A rejon wraca na Hallera (wreszcie stała obsada)

Czyli Mobilis (103) i ITS (181) bez SB, bez kibelka... Kolejny powód dlaczego ekspedycje powinien przejąć organizator komunikacji.


tygrys - |12 Mar 2009|, 2009 09:36
A czy czasami w umowie z ZTM, MZA niema obowiązku udostępniać socjal ajentom


Misiek997 - |12 Mar 2009|, 2009 10:46
A czy czasami w umowie z ZTM, MZA niema obowiązku udostępniać socjal ajentom


a jak się dostaniesz na budę? wywalając drzwi? Ajenci kluczyków do ekspedycji nie posiadają....


tygrys - |12 Mar 2009|, 2009 15:42
no jakoś Grodzio ma dostęp do Międzylesia (bo zawsze tam bierze wodę i myje wóz)


tygrys - |14 Mar 2009|, 2009 23:22
W ekspedycjach się szykują na poniedziałek
Górczewska ma być aż 3-osobowa, a na Kole chyba coś rzeczywiście ma być, bo ludzie maja pracę tam wyznaczoną


Paweł D. - |15 Mar 2009|, 2009 11:02
a na Kole chyba coś rzeczywiście ma być, bo ludzie maja pracę tam wyznaczoną

Naprawdę? No przecież mówiłeś, że na pewno nie będzie? Ale tak to jest, jak się mało wie, a dużo mądrzy.


tygrys - |15 Mar 2009|, 2009 13:07


tygrys - |26 Mar 2009|, 2009 23:30
Jedyny temat związany bezpośrednio z NR

Wczoraj, zmarła p. Maria (ekspedycja Wilanowska)

[*]


levar - |29 Mar 2009|, 2009 01:58
Zacna kobieta, nikomu krzywdy by nie zrobiła... [*]


tygrys - |12 Kwi 2009|, 2009 08:01
Ekspedycja OKĘCIE do wyburzenia...
Sanepid nakazał MZA doprowadzić ją do należytego stanu do końca kwietnia.
Zamiast "kurnika" z lat 60 będzie kontener (podobno coś lepszego niż ten na DWC i Karolinie)


JotPeCet - |12 Kwi 2009|, 2009 08:11
Ciekawe co będzie w takim razie z ekspedycją tramwajową METRO MARYMONT która jest taką samą konstrukcją co OKĘCIE.


tygrys - |12 Kwi 2009|, 2009 22:41
Ciekawe co będzie w takim razie z ekspedycją tramwajową METRO MARYMONT która jest taką samą konstrukcją co OKĘCIE.

ale tu chodzi o zaniedbanie i syf a nie o konstrukcję (panowie Ekspedytorzy piszą sobie że godzinę po pracy tam sprzątają)


MeWa - |13 Kwi 2009|, 2009 22:55
To już nie łatwiej poprawić stan utrzymania w istniejącym budynku?


tygrys - |13 Kwi 2009|, 2009 23:14
To już nie łatwiej poprawić stan utrzymania w istniejącym budynku?

byłeś tam kiedyś ?


MeWa - |13 Kwi 2009|, 2009 23:27
nie bywam gościem ekspedycji


tygrys - |13 Kwi 2009|, 2009 23:34
nie bywam gościem ekspedycji

z moich obserwacji wynika iż ŻADEN remont już nie pomoże, budynek jest już tak wyeksploatowany i zniszczony ...

łatwiej blaszaki postawić [/i]


tygrys - |13 Maj 2009|, 2009 14:58
Pewne uzupełnienie:

MZA zdecydowało się wyremontować Okecie, ekspedytor (pan J) po powrocie stwierdził że jest tak biało iż nie może dojść do siebie

Do zetkowych ekspedycji dołącza uruchomiona Pl. Wilsona z obsadą z Żerania


Glonojad - |13 Maj 2009|, 2009 15:00
P
MZA zdecydowało się wyremontować Okecie,


Fantastyczna decyzja w kontekście wywalenia wszystkiego do góry nogami w przyszłym roku...


tygrys - |13 Maj 2009|, 2009 15:01
Fantastyczna decyzja w kontekście wywalenia wszystkiego do góry nogami w przyszłym roku...

SANEPID - siła wyższa
o co chodzi ...?


Glonojad - |13 Maj 2009|, 2009 19:34
O budowę parkingu P+R Okęcie, z pętlą autbusową i ekspedycjami (niestety, bez przystanku zbiorczego dla autobusów w stronę Raszyna i czwartego toru dla tramwajów, o rezerwie na wydłużenie nie wspominając, ale przecież po co).


Strona 1 z 11


Podobne tematy
Biblioteka PAN- czy istnieją jakieś zdjęcia elewacji budynku
Gdańsk. Resztki budynku Nadprezydentury
Ocalałe budynki
Województwo gdańskie na pocztówkach Ruchu i KAW-u
  • idz do podstrony 11040
  • przepisu na bimber
  • torbiel antykoncepcja
  • 2222buty bergson2222
  • wiersze praca zbiorowa
  • telemagazyn com pl
  • alimenty list o ściganie
  • Donice Greckie
  • euro pol
  • Skupisko wiadomości z for internetowych !! Indeks